2011年6月27日星期一

唐狗「四眼妹」三 B女亡

《蘋果日報》,2011/6/28

《蘋果》昨日報道綜援漢葉樹德情願捱餓兩個月,拯救被車撞傷唐狗「四眼妹」一家八口的故事後,引起社會迴響,大批愛心市民希望捐款及贊助狗糧,更有人提出領養狗兒一家。德叔聞言心存感激,他透露其中 3隻 BB狗女因體弱昨日先後死亡,傷感之餘承諾會好好照顧「四眼妹及四個孫」,希望善心人將捐款及物資損助給愛護動物的團體,「鍾意動物嘅人都係有愛心」。

德叔表示,由於四眼妹腹部乳頭在意外中受傷,懷疑牠部份乳頭出不到奶水:「四眼妹九個月大,應該係第一次做媽媽冇經驗,唔識照顧,加上小狗早產,身體虛弱,其中 3隻懷疑食唔到奶水先後過身。」德叔已將 3隻 BB狗女葬於寓所對開後山,希望牠們入土為安。而四眼妹及其餘四隻小狗則健康良好。

「四眼妹唔識點餵奶畀仔女食,我o依家每隔幾個鐘會將將四隻小狗抱到佢身邊,確保佢哋可以咬到媽媽乳頭,飲到奶水。」德叔稱,會買多些有營養食物給四眼妹母子享用,希望牠們健康成長。

感激讀者捐錢捐狗糧

德叔得知很多《蘋果》讀者願意伸出援手,捐錢、送狗糧,甚至領養等,喜孜孜道:「好開心有咁多人伸出援手,我會繼續照顧四眼妹一家,有心人可以將錢同物資捐畀其他愛護動物團體,令更多動物受惠。」他又表示,由於過往經歷坎坷,亦自知在別人眼中無價值,但經四眼妹事件後,他收到很多慰問與援手,再次感受到人間溫暖。

此外,德叔透露,前日上午在上水區發現懷疑是「行兇」的士「 6874」,他上前截停的士並向司機查詢,以及記下車牌英文字母資料,「嗰司機話佢係揸日更,唔知夜更有冇撞到四眼妹,仲話新界的士有 3部係 6874,叫我查清楚」。德叔已將資料記下,打算今日向警方報案,緝拿兇手。本月 18日四眼妹在打石湖村口被的士撞及受傷,肇事的士不顧去逃。