2012年5月15日星期二

帶愛犬酒店返工羅寶文總統套房放狗遭投訴

《蘋果日報》,2012/5/15

富豪集團太子女羅寶文一向愛狗如命,更視八隻愛犬如子女,日前本報收到一名懷疑是她旗下酒店員工的電郵,內容投訴羅寶文不時都會帶愛犬到酒店的總統套房和會議中心放狗,令員工怨聲四起。昨日羅寶文在電話中大方承認間中會帶愛犬到酒店,她自言是名負責任的狗主,絕不會要員工為愛犬清理狗狗的糞便。

富豪集團羅旭瑞的女兒、現任集團行政董事的羅寶文,平時除了處理酒店業務,還花很多時間陪伴八隻愛犬,更視牠們如親生子女,名副其實的狗癡。日前本報收到一名疑是羅寶文旗下酒店員工的投訴電郵,內容指羅寶文不時會帶愛犬到酒店的總統套房,以及會議中心放狗,搞到酒店環境污煙瘴氣.怕狗的員工們怨聲四起。

讚狗有良好訓練

昨日本報記者致電羅寶文了解事件,她大方承認間中會帶愛犬到酒店,她說:「我間唔中都有帶,但我絕對係一名負責任嘅狗主,從來未試過要員工為愛犬清理狗狗嘅糞便,佢哋全部well-trained,呢啲係做狗主嘅基本責任。」

問是否經常帶愛犬返工?羅寶文說:「好少,因為成日要開會,可能有啲人對寵物有偏見,大家要做負責嘅狗主。酒店有獨立房間可以畀狗入,但狗仔絕對唔可以入餐廳,希望將來可以好似歐洲,接受動物入酒店。」

訂房不歡迎寵物

貴為酒店的太子女但卻被員工投訴,問可會感到不高興?羅寶文說:「唔會,可能有人本身唔鍾意動物,大家喜好唔同,正如有人鍾意食川菜,有人鍾意食辣,香港係一個有自由地方,我都冇辦法。」不過,昨日記者致電酒店,酒店的訂房部職員表明酒店不歡迎住客帶狗隻進入酒店。