2012年9月25日星期二

熱心人撐流浪狗場 紛紛捐款捐糧 平姐感動落淚

《蘋果日報》,2012/9/24

「咁多人支持你,BB一定要支持住!」《蘋果》日前報道被領養後遭虐打爆頭的小狗BB,現仍留醫,傷口加上牛蜱熱嚴重,需昂貴藥物治療,費用每天逾千元。傾家蕩產照顧遺棄狗的「平姐」孔雲平,幸獲熱心人捐錢捐糧,「我唔知點多謝!」

目前仍在旺角一間診所急救的BB,首三天診金便要5,680元,獸醫估計BB最少留醫一個月。戶口僅剩3,000多元的平姐,心裏無比焦急。事件經《蘋果》報道後,熱心人何先生到診所簽卡找數。平姐稱:「佢連電話都冇留低,我真係好感謝!」

當晚回到狗場,再有熱心人劉先生,漏夜送上狗糧和5,000多元,平姐稱:「嗰刻我真係感動到喊!」擔心BB而整夜難眠的她,早上6時又開始照顧狗,之後趕往旺角探BB。筋疲力盡的她幸獲接連不斷的來電,送上慰問和實質支援。原來不少看過報道的讀者,想直接將捐款存入她戶口,「o依家戶口有七萬幾蚊,個心定晒,一定醫好BB」。其後鄧女士又送上狗罐頭和月餅外,還將信封塞給平姐,並說︰「呢度有兩萬元,希望救得番佢,剩返慢慢用。」說罷隨即離開。

BB牛蜱熱嚴重須留院

人間送暖,一包包熱心人捐贈的狗糧和糧陸續送到堆滿大門口。市民袁小姐親自租車,將剛去世愛遺下的糧食轉送平姐,「睇完報道就好想出分力」。另一義工生力軍阿Cat,也是看畢報道後到狗場幫手,「佢一個人做唔嚟,要好多人支援」。

平姐向這些熱心人一一鞠躬道謝,「冇咗你哋,我真係撐唔住」。日前平姐到診所再探BB,獸醫送上喜訊:「佢情況樂觀,傷口復原得幾好,胃口好好。」但獸醫亦稱,BB牛蜱熱嚴重,要繼續購置藥物才能控制病情,而且最樂觀也要幾個星期後才能出院。讀者如欲支持平姐,可透過蘋果日報慈善基金捐款。

「平姐」捐款編號:C3292
網上捐款:http://charity.appledaily.com.hk/donate

另稿:
呼籲有心人做義工

平姐位於粉嶺軍地的狗場,近日不斷有善心人前來領養貓狗,數目由高峯期60多隻減至現時30多隻。不過亦有人利用平姐善心,將有殘缺或患重病的貓狗,遺棄在狗場外。

病貓跛狗棄門外

「呢隻貓仔得三個月大,俾人掟落坑渠搞到濕晒,有人凌晨拍門叫我收養。」她抱起小貓,發現牠得了貓瘟兼飢寒交迫,於是整夜照顧牠直至天亮。除此之外,還有因舔腐蝕性液體而令嘴部嚴重灼傷的狗、單眼貓、斷腳和斷耳的狗,將各種奇難雜症,統統丟在她的門外。

平姐對此既心痛又苦惱,「我都67歲,o依家身體差咗好多,我怕有一日自己冧低咗,佢哋就真係凄涼」。平姐說以往不懂向外求助,自己咬着牙關獨力「湊仔女」,直至用盡積蓄,「試過去士多賒糧,個阿婆不斷追我收錢,我又俾唔到錢,真係好難受」。

她說暫時不用憂柴憂米,但在金錢以外,她亦希望有心人能為寵物出力,「如果得閒希望多啲人可以嚟狗場做義工,始終學生要返學,我唔想佢哋為咗幫我,荒廢學業」。