2012年10月14日星期日

狗狗遊巴士河

《壹週刊》,2012/10/11

帶狗仔上巴士,一路搭車一路睇風景?發吓夢好啦!但上星期日(10月7日),狗主們終於夢想成真。近百名狗主帶同逾四十隻狗仔,雲集尖沙咀碼頭「寵物巴士站」排隊上車。貴為香港史上首批狗乘客,個個隆重其事,set晒頭扮靚,甚至cosplay狗警察出席,沿途揮手尖叫、開心到爆的主人宣布:「今日我嗰班狗仔,光明正大搭巴士!」狗巴凱旋出巡

今年初,愛狗人士杜淦煒和義工們自發成立動物團體「香港寵物巴士企劃」,「狗巴」idea不到一個月已有二千人響應。團體向巴士公司爭取寵物可乘搭巴士,但因法例所限,巴士公司拒絕。後來義工們想到可租用開蓬巴士接載寵物,由此促成香港首次寵物巴士試行日。首個試行日在下午兩點開始,由尖沙咀太空館外出發,停旺角非牟利獸醫診所NPV和大埔墟港鐵站,目的地為沙田彭福公園。約三點半抵達公園後,大家有約一小時自由活動時間。不少狗主說因住得遠交通不便,第一次帶狗來彭福公園玩。香港寵物巴士企劃的發起人杜淦煒聽後滿足地說:「狗巴的緣起,正因為我想帶狗仔去玩,但無私家車,搭的士又貴,好想有架巴士接載。」

上車

司機余先生有廿年嘅巴士經驗,他說做狗巴士車長前,公司先問他會否對狗隻敏感,他不但無,仲好鍾意同狗玩,啱晒。

車箱內

為安全計,所有狗仔必須繫上狗帶,好似人坐車要扣安全帶一樣。

又乖又乾淨

幾十隻狗仔,以為亂到七彩,一定有狗仔打交、賴尿,甚至咬爛座椅的鏡頭出現,點知捕咗成日,秩序良好到主辦人都唔信:「我哋準備咗大量狗尿片、狗隻用嘔吐袋、大便袋等等,竟然無一隻狗要用。」負責清潔的ec clean公司更說車上無發現大小二便,最多只有狗毛,簡單清理十分鐘已可還車,比平日人類租來開派對更乾淨。加上今次報名人數短短五日內已過四百人,巴士公司應該要認真考慮一下定期舉辦,若然成功,香港廿萬狗主封你做偶像呀!

睇風景

參加狗隻必須已植入晶片,另帶備針咭給大會檢查,出發前四至六小時不可大量餵飼狗隻,以免牠們暈車浪。

兜風兼吹風

開篷巴士全程風勢強勁,主人要小心捉實狗仔,更要顧住隨身物品,當日有前座乘客頂帽被吹走。

沙田放狗

由尖咀出發,去沙田的士費閒閒哋過百元,全靠今次有狗巴士先可以$30就去到,不少狗主話第一次帶寵物嚟玩咋。

盛裝出場

第一次帶狗上巴士,有狗主開心到帶狗做美容、化妝扮靚,仲約定要cosplay狗警察,代表今次唔係偷坐巴士。

寵物巴士第二次試行日

本月底香港寵物巴士企劃會舉行第二次試行日,路線與今個試行日相若,只是減少了大埔墟港鐵站,以免車程太長,狗仔不適。時間:10月27日2-6pm路線:尖沙咀碼頭→旺角NPV→沙田彭福公園收費:每隻狗或每人$30來回(例1人1狗$60,2人1狗$90)報名:http://www.facebook.com/99bushk