2012年11月23日星期五

官恩娜牧羊狗遭狂徒劏肚

《蘋果日報》,2012/11/21

順天邨上周五發生的虐貓案令人神共憤,原來上周末官恩娜(Ella)家中飼養的3歲大迷你牧羊犬Barney,亦疑被人用尖銳鐵通劏肚,傷口長達4、5吋血流如注。由於傷勢很嚴重,Barney要全身麻醉接受手術,幸牠福大命大逃過一劫,最終大步檻過,愛狗如命的Ella昨日怒吼:「好變態!希望大家愛護動物。」

近年香港發生多宗手段兇殘的殺狗虐貓案,引起社會廣泛關注,上周五,有流浪貓在順天邨遭狂徒踢到嘔血,最後因傷勢太重要人道毀滅,牠臨死前的吐血相在互聯網上瘋傳,網友紛紛狂插兇徒冷血無人性,事件喚起大家要愛護動物,尊重生命。

傷口五吋要縫針

怎知虐貓事件翌日即上周六,家住上水養有四頭愛犬的官恩娜,其中一隻迷你牧羊犬Barney,竟在家中花園內遇襲受傷,懷疑有人用尖銳鐵通伸入花園內,蓄意殘害Barney,結果牠腹部被劏開!昨日Ella接受本報電話訪問,仍餘怒未消說:「花園有兩隻,一隻唐一隻迷你牧羊,受傷嘅係迷你牧羊,我哋懷疑有人用鐵通傷佢,割開佢個肚,傷口好大有成4、5吋,要全身麻醉縫針。」

Ella透露Barney是她送給妹妹的生日禮物,妹妹很錫牠,事發時Ella不在家中,是哥哥發現Barney無故受傷流血,妹妹立即帶牠睇獸醫,Ella聽家人講述事件時激動難過,她說:「呢兩隻狗喺花園,佢哋見到陌生人會吠,可能有人唔鍾意,所以傷害佢,獸醫話冇可能自己受傷,就算打交都唔會咁,可能係人為,因為傷口好唔尋常,明顯俾人傷害劏開肚,當時真係好擔心,仲要全身麻醉做手術,好在最後Barney冇事,不過心情麻麻哋,可能傷口好痛,o依家仲要食止痛藥。」

曾被潑傷眼

雖然懷疑愛犬遇襲,但Ella和家人卻沒有報警,只謂考慮搬屋,Ella說:「費事搞大件事,但都驚有下次,所以諗住搬屋,再落去唔係辦法,因為年幾前唐狗喺花園都試過俾人用清潔劑潑面,對眼紅晒睇唔到嘢,半夜帶佢睇獸醫,好在最後好番。」問Ella是否得罪人?她說:「梗係冇,可能有人唔鍾意,其實我住呢區都好大,只識前後幾戶隔籬鄰舍,試過有次閘門閂唔切,隻(Barney)走咗出街,咁啱有個男人放,佢冇帶繩,兩隻就打交,佢攞住鐵通想打我隻,我都嚇呆咗,好在冇事。」

如命的Ella對事件覺得很心痛,加上順天邨發生虐貓案,她怒轟虐畜狂徒說:「好變態,可能有人唔鍾意,但希望多啲包容,我好鍾意寶雲道環境,但連帶去散步都唔敢,因為嗰度好多告示話有人毒,希望大家對貓都好啲。」