2013年2月22日星期五

狗酒店賣過期狗糧

《壹週刊》,2013/2/21

本刊曾兩次報導寵物酒店The Grand Dogaroo Pet Hotel懷疑因疏忽照顧而先後導致兩隻小受傷及死亡,事隔年多,該店又再出事。本刊收到讀者投訴,指該店售賣過期糧,更在包裝上另行貼上最佳食用限期貼紙,試圖瞞混過關。

翁先生去年六月開始幫襯The Grand Dogaroo Pet Hotel,「帶隻去training,之後就叫我買埋佢哋代理嗰隻Darford糧,仲叫埋朋友幫襯。」 至今年一月尾,翁先生再向該店訂購糧,但卻發現糧上的最佳食用限期被貼紙蓋着,「上面寫住2013年4月30日,我搣開佢,發現下面係寫住2013年1月31日,再搣多層,先發現原來包糧本來係印住2012年10月31日,原來已經過咗期三個月!」翁先生和朋友遂檢查其他同時訂購回來的糧,發現全部的最佳食用限期均被改動,貼紙寫着4月到期,但撕開貼紙,到期日卻是1月,「我打電話去投訴,佢竟然話冇問題,仲來信解釋話係美國嗰邊印刷出錯,嘈咗好耐先肯退錢,但我朋友嗰千幾蚊狗糧就仲未退。」

跟進過期糧仍有售

記者上週四到該酒店位於窩打老道的分店,仍發現有該款糧發售,記者購買其中一包,包裝上的貼紙寫着最佳食用限期為2013年4月17日,但撕開貼紙,卻是2013年1月17日,即已過期一個月。記者即場向職員查詢並要求退款,但職員拒絕:「佢(批貨)一返嚟已經係咁,所以係OK嘅!」

專家話法例無監管

獸醫黎昌生指:「糧放得太耐會營養流失,食咗都吸收唔到;而且好易吽出蟲同發霉,狗仔食咗,小則肚屙,大則會食物中毒而死。」他又指,由於政府並無監管糧,如隻出事,主難以追究。他建議主,如對糧質素有懷疑,應即時棄用,「其實好少話印刷出錯,就算出錯,為咗商譽,都會成批貨唔要,人類食物你都會咁做。」

回應來貨已有貼紙

The Grand Dogaroo Pet Hotel發言人回覆指,代理供貨時包裝已貼上新食用日期的貼紙,又指已獲香港代理確認糧並無問題,但基於安全理由,所有涉事糧已於上週五落架。本刊向美國Darford總公司及Darford的香港代理Grand Alliance(Asia)Limited查詢,但至截稿前無人回覆。

壹判官
The Grand Dogaroo Pet Hotel劣跡斑斑,今次仲售賣過期糧,各讀者幫襯前要認清寶號!評分:劣劣劣劣(五個劣為最嚴重)