2013年4月5日星期五

被狠心主人遺棄 跟至公路 狗兒追車兩公里 網民心痛

《新報》,2013/4/4

電影《人情未了》,展現人與之間的深厚感情,但網上一段屯門「追車」近3分鐘片段,揭發疑有狠心主棄,惟忠心耿耿的兒一直追住主人所駕私家車超過兩公里,直至追到屯門公路,私家車加速不顧而去,兒亦力竭目送主人遠去,有網民看了片段表示「眼淚掉了心很痛」。

批警察懶理 斥主陰騭

有網民錄了一段名為「隨街掉!最終都跟唔到唔知去向!」的影片,並講述經過謂:「你哋睇……隻狗有頸圈,由虎地追到入富泰停車場之後仲追到去屯門公路。有唔識嘅人留言話呢隻係村入面嘅流浪狗,唔係車主遺棄佢。我持平少少,唔貼佢個樣出嚟,大家睇片決定(車頭玻璃有洪水橋富澤豪庭嘅泊車證)。我都知報警係冇用……警察態度係覺得我哋多事畀嘢佢做,我覺得,你就算唔當狗係有生命,都應該當有件物體喺馬路快速移動去理下件事啦,重要轉頭喺警車度見我拎嘢食跟住隻狗狗引佢,喺車度笑我。雖然我好多朋友係警察,不過嗰班真係唔做嘢!狗狗追咗好耐追到上屯門公路,太多車放棄走番回頭路,可惜最終都跟唔到狗狗唔知去向……都係嗰句,有報應!唔好咁陰騭啦啦!」

網民Winwin Ho稱:「如果佢(車內人)唔係主人的話,隻係唔會主動追佢咁長時間嘅,如果我係車裏面嘅人,我見到咁有性嘅追自己,我會即刻攬住然後大喊,同埋覺得自己咁做好差好慚愧!」Yeung Kit Kit謂:「如果車主係主人,佢因×住俾雷劈。」Cherry Woo則表示「眼淚掉了……心很痛……」