2013年11月30日星期六

網傳狗當活靶 野戰場斥抹黑

《東方日報》,2013/11/28

野戰場殺兩狗?近日網上流傳四張狗隻全身血淋淋的慘死圖片,發貼者聲稱是一間野戰場有人涉嫌虐狗,更將狗隻當作活靶。野戰場負責人否認事件,反指該兩隻幼犬的死因是被村內其他狗隻咬死,事件涉及誹謗,不排除會透過法律途徑追討損失。

「又一壞消息,四狗被殺害。」前晚有網友在社交網站上載四張血腥圖片,描述兩隻數個月大的唐狗,在元朗一個野戰場遭人殺害,該網友更指,該野戰場有職員會在場內安裝陷阱,捕捉流浪狗,再用氣槍射殺。事件引起大批網友關注,直指行為冷血,令人髮指,亦有網友質疑發貼者為何只顧拍攝卻無報警。

本報昨日到現場了解,未有發現場內有捕狗陷阱,卻設圍欄,內有約六隻唐狗走動,一名職員否認有人虐狗。記者將有關相片交予獸醫黎昌生判斷,他看過相片後,估計是外傷,但難以單憑相片判斷死因,須要驗屍才能確認。

「係畀同村狗咬死」

本報致電野戰場,負責人黃先生向記者澄清,他們絕無虐狗及殺狗,反而經常收養流浪狗。「呢四張相顯示嗰兩隻狗仔,喺今年十一月初,畀同村其他狗咬死,傷痕絕對唔係網上流傳嘅子彈窿。早前呢兩隻狗仔嘅媽媽都死咗,死因都係畀狗咬死。如果我要虐殺,使唔使領養咁多年,仲要照顧埋佢生嘅BB?」

黃先生懷疑事件有人借故抹黑,已徵詢法律意見,保留追究權利,「律師講咗呢啲係誹謗,對本公司名譽有損害,亦令我哋受到好多滋擾,總之我講嘅嘢百分百真確,公道自在人心。」