2015年6月30日星期二

續牌指引亂 折騰85歲狗主

《東方日報》,2015/6/29

續牌指引不清,漁護署累年老狗主飽受折騰!有年邁狗主早前接獲漁護署狗隻續牌通知,但因行動不便未能親赴位置偏遠的動物管理中心辦理手續,向職員了解後委託親人代領狗隻前往,未料受託人抵達後卻被指「無交齊文件」遭拒絕續牌。立法會議員直斥漁護署「離譜」,要求訂定清晰指引並向公眾宣傳,勿令市民無所適從。

現年八十五歲的馮伯早前接獲漁護署來信,被要求為其飼養的唐狗「豬豬」打針續牌。行動不便的馮伯遂委託孫兒帶同「豬豬」到沙田多石徑動物管理中心辦理手續。由於信件並未有說明續牌程序,馮事前已特地致電職員了解,「佢寄嚟封信乜都冇寫,淨係畀咗啲中心地址我,我打過電話去問,『我八十幾歲帶唔到隻狗去咁點呀?』個職員當時淨係叫我搵啲後生幫手帶去,咁我咪照做,點知就出事!」

馮伯指事發當日將「豬豬」交予孫兒後便到旺角覆診,期間接獲孫兒來電,指職員拒絕為狗隻續牌,「個孫打嚟話『阿爺,個職員要你個身份證或者影印本喎!』嗰時我喺旺角睇緊醫生,點拎到畀佢呀?佢哋又講明要,自己個孫都帶晒狗牌同以前打針紀錄去啦,車到去佢哋中心門口都續唔到牌,有冇搞錯!」馮伯不滿漁護署指示不清,令「豬豬」未能如期續牌,要求當局交代。