2016年3月30日星期三

車場狗轆斷腳 堅強活下來

《蘋果日報》,2016/3/29

早前遭貨車撞至重傷的「吐血狗狗」,震驚寵物界,狗狗經搶救後撿回性命;惟事隔一星期,再有唐狗被大貨車輾斷腳,現時在愛協接受治療。「真係唔忍心放棄佢!」目擊血淋淋一幕的羅太表示,受重傷唐狗叫「妹妹」,屬無晶片及無主人的「車場狗」,每日在滾滾車輪下求生,她曾目睹不少可憐狗狗,被輾斃變「狗地氈」,揭示車場狗的悲慘生活。

「做做吓嘢突然見到妹妹趴咗喺我對面車底,先見到成地血,佢隻手係血肉模糊,冇咗腳掌同埋見骨。」發現「妹妹」受傷的羅太,在葵涌貨櫃碼頭一個停車場工作5年多,熟知場內的車場狗各據地盤,不幸出意外的「妹妹」,活躍於距其工作地點150米外的地方,「佢(妹妹)係專登拖行過嚟搵我求救,咁有求生意志,真係唔忍心放棄佢」。羅太憶述意外發生在上周一(21日)下午2時許,剛過了車場的繁忙時間,估計「妹妹」在車底休息時,遇大貨車壓住前肢,牠掙脫時扯斷前掌。

羅太即時聯絡愛協救狗:「當時(愛協)職員問係唔係流浪狗?話獸醫會考慮救番都冇人照顧呢啲因素去決定(是否治療),我話呢啲係車場狗,雖然冇主人,但我保證會領回『妹妹』,求愛協一定要全力救。」

愛護動物協會發言人指,涉事唐狗當晚已做緊急截肢手術,一度危殆,留院多天後精神轉好,能進食及站立,惟身體仍然虛弱,愛協會繼續監察情況。

「妹妹」斷腳事件道出車場狗的命運坎坷,羅太指「車場狗僅比流浪狗好少少」,場內近40隻唐狗中,只有約10隻由羅太及其他人士在場內築籠餵養,其餘近30隻狗都在場內流離浪蕩,「最危險係有時啲大車開好快,睇唔到就撞到變咗『狗地氈』(輾斃)」。羅太表示,最少見過4隻唐狗命喪輪下。

記者到過車場了解,其中一天正下着雨,發現場內有不少殘疾唐狗,有的走路一拐一趷、有的疑因生育過量而致生殖器外翻,有部份則睡在垃圾上、走過污水泥氹,最多的狗會睡在車底下。

「啲狗狗病咗係冇人會知!」羅太無奈地說車場太大,加上狗隻根本無主人,平日都會自由走動,她一個人難以照顧每一隻狗,雖然她一直有帶車場狗去絕育,以減少繁殖問題,現時僅餘3隻母狗還未絕育,但數量仍不斷增加,「可能大家眼中佢哋都只係流浪狗,但其實都係生命,呢批狗年紀大都未必適合被收養,只係希望可以幫到佢哋一路終老」。