2017年8月23日星期三

動物喺香港街頭雜交? 插畫師真身係...

《蘋果日報》,2017/8/22

香港荒謬事十常八九,草泥馬和長頸鹿雜交又有甚麼稀奇?最近有人在連登討論區貼出動物雜交的動畫,背景都是香港街頭,橋底,公園等你我熟悉的地方,究竟創作者是何許人?

90後Alex和Heidi,前者兩年前於浸大電影系畢業,後者是今屆HKDI(香港知專設計學院)畢業生,一個度橋,一個繪畫,這對情侶創作出一種可愛得來又兒童不宜,類似美國《Happy Tree Friends》風格的成人動畫,以「動物大交合」(Animals Park Pak Pak)這名字在社交媒體發佈動畫。

Alex畢業後曾經以少少肥做筆名,於高登討論區連載小說,被出版社發掘出書,呢本書就叫《自修室,學屆嘅蘭桂坊》,不過Alex話情情愛愛已經寫得太多,不如創作動物交合過程仲好玩。有人話香港做創作難,但其實找到一個跟你一起任性的伴侶係更難。問到點解突然諗到呢個主題?Heidi就話男友好支持佢所有古怪念頭:「其實係突然叮咗一下,我哋都好想做啲冇人做過嘅嘢,只係想觀眾覺得過癮同開心。」討論區網民都十分正面,還點菜希望樓主加推不同動物的交合動畫,睇黎,香港人真係好大壓力。