2017年8月7日星期一

愛心司機淋水撐傘 救中暑野豬

《蘋果日報》,2017/8/6

人與野豬不只發生衝突,亦有互助互愛的時候。旅遊巴司機陳先生前日下午在西貢工作,遇上一隻獨行的小野豬懷疑中暑倒地,他從車廂取水餵豬,又淋水協助降溫,隔一小時後野豬終於清醒離開。陳先生指救豬只是盡本份,附近的司機亦有協助,「大家唔會覺得奇怪,呢啲係做人應該有嘅行動。」

陳先生指前日下午4時執拾旅遊巴行李櫃時,見到一隻小野豬在背後行過,後來發現野豬在草地倒下,「我開頭以為佢咁得意係草地曬太陽,再望真啲佢好似唔舒服喎,喘晒氣閉上眼瞓喺度」。他立即找水餵野豬,「我一倒啲水佢就係咁飲,我就懷疑佢熱得滯中暑」。

清醒後搖尾離開

陳先生先後餵3支水給野豬,又去買麵包嘗試餵食,更撐傘為野豬遮擋陽光。野豬休息一個多小時後終於清醒起身,搖着尾巴離開。陳先生指自己家住圍村,見過不少野豬出沒,但救豬還是第一次,「當時見到佢咁情況,梗係盡人事幫吓佢」。近年本港經常有野豬闖入市區,與人類發生衝突。陳先生認為人類應該盡量和野豬和平共處,「野豬有時有啲係來勢洶洶,但我覺得呢個地球唔係人類擁有,大家共同擁有,我冇必要破壞佢嘅生活」。