2018年4月9日星期一

惡犬咬死狗 主人:10年數宗不算多

《蘋果日報》,2018/4/9

《蘋果》報道大嶼山貝澳有惡犬接二連三襲擊其他狗隻,造成兩死五傷事故後,原本婉拒訪問的涉事獨立屋戶主崔姓婦人,昨日主動聯絡本報,強調已為意外做足防備措施,並指過去10多年來僅發生數宗襲擊事故並不算多,指摘其他狗主將責任推給她不公道。

反指鄰居犬隻「唔夠打」

「呢啲係無可避免嘅意外」,所飼養的狗隻多次襲擊他人的主人崔稱,絕對不想這些事情發生,「主要因為對方啲狗老弱傷殘,打就唔夠打,咁我自己啲狗就壯年、雄性」。崔承認飼養的17隻狗隻中,其中有3隻具攻擊性及野性,現時已禁止外傭帶出街外,「其實10幾年係得幾單……而且呢啲(事故)唔係單方面,唔好將矛頭指向我」。

在貝澳居住10多年的崔,自言是愛狗人士,屋內飼養共17頭犬隻,「最初喺山邊執返嚟,原本有4至5隻」。後因沒有替家犬絕育,結果繁殖至現時數量,品種多為唐狗或混種犬,部份品性較兇惡,所以曾出意外,包括日前報道的5宗事故。崔又稱已不斷改善,包括要求外傭帶狗隻到遍遠地方散步,如長沙、塘福、甚至昂坪。對於其外傭日前向記者指因不夠口罩供狗隻使用,崔澄清「意思係啲狗去沙灘整甩咗(口罩)搵唔返,又冇及時買」,強調已要求外傭一人帶一狗及為狗戴口罩。崔稱「我都係受害者,好多損失,要請多幾個人、日日車啲狗去咁遠嘅地方要油費」。而過去賠償的醫藥費涉款近5萬元,又質疑對方過度索償,「4、5單,每次一萬咁,我都肯畀」。

愛犬受襲的德國籍婦人Okka則對崔解釋有保留,「我們從來沒有看過她的狗隻有戴口罩」。而該獨立屋前日再有近10隻狗逃脫跑到鄰居範圍,顯示涉事獨立屋根本沒管束狗隻。