2018年5月16日星期三

大埔龜疑被扔落街身首分離 網民稱警方不受理 籲找管理處跟進


原文連結在此: https://www.hk01.com/寵物/188696/大埔龜疑被扔落街身首分離-網民稱警方不受理-籲找管理處跟進
有網民在大埔屋邨發現一隻烏龜重傷,懷疑被人由高處拋下。該名網民指自己隨即報警但警方並不受理,《香港01》正就此向警方查詢,暫未有回覆。
網民在大埔發現龜屍。(受訪者提供圖片)
網民在大埔發現龜屍。(受訪者提供圖片)

網民Peilun Lau上載圖片至facebook群組「Tai Po大埔」,指在大埔運頭塘邨運亨樓地下,發現一隻龜重傷,由於龜龜屍首分離,內臟器官亦飛出殼外,故Peilun懷疑龜龜被人由高處拋下。

Peilun接受《香港01》訪問時指,見到龜龜慘況後,隨即於今日下午4時39分報警。她先向警方講述發現烏龜位置,警方則指「有無拋落去嗰張相?」Peilun回覆指只有烏龜倒地的照片,警方就回應指「咁啫係無證據係人為」,並「叫我搵返管理處跟進」。

Peilun將此事上載「Tai Po大埔」群組。(互聯網)
Peilun將此事上載「Tai Po大埔」群組。(互聯網)

對於警方要Peilun找管理處職員,Peilun直言「好嬲」,認為「我報得警,就希望警察會幫我去查個真相,係警察先有權睇返附近cctv搵返個真相,我呢個市民如果自己可以去查案仲使乜靠警察呀?」

至於龜龜的下落,Peilun指「聽講佢後尾比管業處執左,其實內臟飛哂出黎都凶多吉少」。
不少網民留言評論事件,有網民指「貓狗都成日冇人正視,龜仲更加冇人理,點解啲人可以咁做」,亦有網民指附近有閉路電視,或許由此獲得蛛絲馬跡尋得真相。